اخبار ویژه
همزمان با اولین روز از هفته کارگر

برگزاری جلسه شورای عالی سازمان بسیج کارگری استان البرز

کد خبر : 2002
دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 22:26

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری استان البرز همزمان با اولین روز هفته کارگر جلسه شورای قشر کارگری استان البرز در روز شنبه مورخ 05/02/94 اولین جلسه شورای قشرکارگری استان البرز در سالجاری با حضور اعضای این شورا و نیزمهندس علی ایمانی مدیرکل محترم تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز ،مهندس محمودعبدالهی مسئول سازمان بسیج کارگری استان ،دکتر نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و نیز دکتر صدیق رئیس شورای قشر سازمان بسیج کارگری استان البرز در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید..

مهندس علی ایمانی دراین جلسه اظهارداشت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی دولت و ملت برای توسعه و پیشرفت کشور ، وظیفه دولت و مسئولین است تا با برنامه ریزی های صحیح شرایط مناسب را برای زندگی راحت مردم به ویژه معیشت و اقتصاد آنان فراهم نماید.وی گفت : مردم نیز وظیفه دارند با صرفه جویی و حمایت از تولید ، موجب تحقق اقتصاد مقاومتی که حاصل آن استقلال و اقتدار کشور است شوند.

مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان با تبریک هفته بزرگداشت مقام کارگربه تمام زحمت کشان این عرصه اظهار داشت : امیدوارم با محوریت شعار امسال و آسیب شناسی واحدهای تولیدی و کارگری بتوانیم شاهد رونق صنعت استان باشیم.

ایمانی با بیان اینکه نامگذاری‌هایی که در ابتدای هر سال توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود، نشان از عزم ملی مردم کشور و سمت و سوگیری نظام در راستای شعار آن سال است، خاطر نشان کرد: این نامگذاری‌ها براساس مقتضیات زمان و بسیار حکیمانه انجام می شود و امسال همدلی و همزبانی به عنوان دو بال اساسی پیشرفت کشور اعلام شده است.

 سرهنگ عباس نمکی معاون اجرائی سپاه استان البرز در ادامه با بیان سجایای اخلاقی بسیجیان و اقتدار نظامی ایران  حرکت آل سعود را در کشتار مردم بی دفاع یمن محکوم کرد و گفت :  قدرت ایران اسلامی برگرفته از اعتقادات محکم مردم علی الخصوص بسیجیان است.

وی ادامه داد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری برنامه بسیج باید با اقتدار و انسجام هر چه بیشتر برگزار گردد.

سرهنگ نمکی با اشاره به معضلات فرهنگی و اهمیت فرهنگ سازی در  جامعه بویژه در قشر کارگر افزود : هر کارگر می تواند یک نیروی فرهنگی در محل کار و خانواده خود باشد .

نمکی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام "دولت، ملت‌ همدلی‌وهمزبانی" نام‌گذاری کرده‌اند، بیان کرد: دولت و ملت باید به بکدیگر خدمت کنند و با استفاده از اقتصاد مقاومتی موانع را پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه ما در مسیر توسعه گام بر‌می‌داریم، عنوان کرد: در این مسیر باید چند پله را طی کنیم و در مقابل بی‌مهری‌ها مقاومت کنیم تا به نتیجه برسیم.

در ادامه جلسه مسئول سازمان بسیج کارگری استان و چند تن از اعضای شورای قشر به بیان مسایل و مشکلات حوزه کار و تولید از جمله راکد بودن بیش از سی درصد واحدهای تولیدی مستقر در بزرگترین شهرک صنعتی کشور (شهرک صنعتی اشتهارد) ؛ تعطیلی برخی واحدهای صنعتی؛ عدم شفافیت در آمار واحدهای تولیدی و مشکلات تامین آب و... پرداختند و مقرر گردید اعضا نظرات خود را جهت جمع بندی بصورت مکتوب به دبیرخانه شورا ارائه نمایند تا بصورت مدون و دسته بندی شده به  مسئولین مربوطه جهت اتخاذ تصمیم منتقل شود . مقرر گردید جلسات شورای قشر کارگری استان البرز هرسه جلسه دکبار در حضور نمایندگان مجلس و مسئولین و مدیران استان برگزار گردد.

 

 

 

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه