اخبار ویژه
به مناسبت هفته کارگر

استان البرز میزان کارگران نمونه کشوری در شرکت تماد کرج

کد خبر : 22028
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 21:30
استان البرز میزان کارگران نمونه کشوری در شرکت تماد کرج

همزمان با هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران نمونه کشوری از بخش های مختلف شرکت تماد استان البرز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارحانجات استان البرز ، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر جمعی از کارگران نمونه کشوری از خطوط تولیدی شرکت تماد (تولید مواد اولیه داروپخش) بازدید کردند.

یحیی میرزایی مدیرعامل شرکت تماد در دیدار با کارگران نخبه کشوری که در این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه تماد تولید کننده ماده موثره دارویی است و این شرکت بزرگترین شرکت تولید کننده مواد موثره دارویی در خاورمیانه می باشد.

وی افزود: به بیش از ۵۰ کشور در دنیا صادر می کنیم و جهش بیش از ۷۰ درصدی دلاری را در صادرات سال 1402داشتیم و در تولید هم ۳۰ درصد رشد در تولید مواد موثره دارویی داشتیم و این موضوع باتلاش کارگران تماد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت تماد با بیان اینکه کارگران هم قهرمانان ملی در حوزه تولید هستند، بیان کرد: عرصه تولید مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است و با توجه به نامگذاری در تولید شعار سال دغدغه اصلی رهبری معظم تولید و اقتصاد کشور است و کارگران ستون فقرات تولید و تولید ستون فقرات اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه تفکر و گفتمان کارگران نخبه باید تکثیر یابد، ادامه داد: باید در جبهه اقتصاد و تولید بیش از گذشته فعال تر باشم ، در حوزه نظامی و دفاعی قدرت ایران به دنیا نشان داده شد و امیدواریم که منتخبان کارگری تکثیر شود و این برنده شدن در این حوزه ارزش بالایی دارد.

میرزایی با بیان اینکه فرمایش رهبری نیاز حمایت از این قشر زحمتکش بوده است، تصریح کرد: روحیه من عزت بخشی به کارگران است و عزت بخشی به کار و کارگر و تامین رفاه کارگران و ایجاد حال خوب از اهداف بنده در این بخش است و ما وظیفه داریم که در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است تماد بزرگترین شرکت تولید کننده مواد موثره دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک در ایران می باشد و جزو صادرکنندگان برتر کشور است. در این دیدار مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون فرهنگی اجتماعی وی نیز در جمع کارگران حاضر و هر کدام به بیان سخنانی پرداختند.

کارگران و کارفرمایان برگزار می گردد.

#سازمان_بسیج_کارگران_و_کارخانجات_استان_البرز

#هفته_بسیج_کارگران_و_کارخانجات

#هفته_کارگری

#کارگر_ایرانی

#البرز_قوی

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه