اخبار ویژه
رفع موانع تولید:

رفع موانع تولید ۱۰۰ واحد تولیدی/برگزاری جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی

کد خبر : 21406
پنجشنبه 16 آذر 1402 - 23:18
نشان

رییس بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز در ادامه یکی دیگر از اقدامات در هفته بسیج را بحث عارضه یابی و رفع موانع تولید این واحدها عنوان کرد و گفت: با برگزاری میز خدمت و پیگیری ستاد تسهیل موانع تولید ۱۰۰ واحد تولیدی استان برطرف می شود تا کمک به توسعه و تثبیت اشتغال در استان شود.

وی در ادامه یکی از کارهای جدید در سطح کشور توسط البرز را برگزاری جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در راستای اجرای اصل بیستم اصول سیاست های کلی ابلاغ مقام معظم رهبری به قوای سه گانه است که با اجرایی کردن این جشنواره اصل بیستم که یک واجب فراموش شده است را احیاء‌ می کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین قرار است رزمایش پدافند غیرعامل که توسط نیروهای واکنش سریع در یکی از شهرک های صنعتی اجرا خواهد شد را تا پایان سال داشته باشیم.

طیران گفت: در حوزه پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی نیز برنامه های خاصی داریم که در هفته بسیج تقویت شده و تا پایان سال ادامه می یابد به خصوص در حوزه اعتیاد، طلاق، کنترل خشم و مشاوره های حقوقی برنامه های ویژه ای هستند تا جامعه هدف ما بتوانند از این کلاس ها و کارگاه ها بهره مند شوند.

وی افزود: امسال یک برنامه ویژه ای برای حوزه زنان کارگر دیده شده که به دلیل وجود سه هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی در استان که بخش قابل توجهی از این کارگران بانو هستند، برنامه های ویژه ای برای این قشر دیده شده که آموزش سبک زندگی، زیست عفیفانه، رشد جمعیت ازدواج آسان و پیگیری مسایل و مشکلاتی که زنان کارگر با آن مواجه هستند بررسی و راه حل های عملیاتی برای آنها ارایه می شود.

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه