اخبار ویژه
تشکیل گروه جهادی:

۶۰ گروه جهادی برای رفع موانع تولید تشکیل می شود

کد خبر : 21404
پنجشنبه 16 آذر 1402 - 23:10
رفع موانع

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه البرز با اشاره به اهمیت فعالیت گروه‌های جهادی در رفع موانع تولید گفت: تا پایان سال ۶۰ گروه جهادی در مجموعه‌های تولیدی استان تشکیل می‌شود.

 

سرهنگ مهران طیران اظهار داشت: هم اکنون بیست و سه گروه جهادی در جهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال توسط بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز در این استان تشکیل شده و تا پایان سال  به ۶۰ گروه جهادی افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی که همیار تولید و اشتغال زایی در کشور، در چهار دسته مشغول فعالیت هستند، افزود: گروه‌های جهادی با عنوان‌های کارآمدان تولید، دستار، واکنش سریع و سفیران تولید در زمینه افزایش بهره‌وری، ترویج فرهنگ کار و تحقق اقتصاد مقاومتی فعال هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز با اشاره به اینکه گروه جهادی کارآمدان در سطح کارخانجات و واحد‌های تولیدی در زمینه افزایش تولید، بهره‌وری و رفع موانع تولید فعالیت می‌کند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی دستار در یک منطقه همچون یک شهرک صنعتی رفع موانع تولید را مد نظر قرار دارد.

وی از سفیران تولید به عنوان افرادی که در مدارس، دانشگاه‌ها و ... به معرفی مشاغل مختلف و ترویج فرهنگ کار می‌پردازند، یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ کار یکی از الویت‌های ما در جهت رشد تولید و ایجاد سبک زندگی مبتنی بر کار و کسب روزی حلال است.

طیران با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی واکنش سریع، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی واکنش سریع کارگران ماهر واحد‌های صنعتی هستند که در بحران‌ها و حوادث کارخانجات و حوادثی، چون سیل، زلزله در اسرع زمان به خدمات رسانی می‌پردازند.

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه