اخبار ویژه
بیانیه دهه مبارک فجر:

بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

کد خبر : 21596
پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 12:06
دهه مبارک فجر

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین
والفجر و لیال عشر
نصرمن ا... و فتح قریب
دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب، ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان، ایام دمیدن خورشید استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و برهه تابنده رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از سلطه ستمشاهانی است که سالهای مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند. ایامی است كه سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد. تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی شکل گرفته که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلابات، یعنی امام امت خمینی کبیر(ره) آن را هدایت و رهبری کرد.
همگان شاهدیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقلاب امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در سالهای پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده ایم که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است. به حق که جشن پیروزی انقلاب مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادی خواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه ای سازنده برای سایر انقلاب ها علیه ظلم و جور بوده است. اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در جهان می درخشد، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم و توطئه ذزه ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد. باری دیگر، ما نیز همرنگ، همدل و با اخلاصی آکنده از شور و عشق الهی در تداوم راه خونبار شهدای والامقام گردهم آمده و ندای عدالت مدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان می رسانیم.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز ضمن تکریم و بزرگداشت  ایام الله دهه فجر ، خاطر نشان می کند که به عنوان یک سازمان برخواسته از آحاد مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در سایه منویات ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، زمینه‌های ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت حضرت ولی عصر  امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آماده  خدمت رسانی به جامعه کار و تولید می باشد.

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه