اخبار ویژه
افزایش ۶۳ درصدی :

افزایش ۶۳ درصدی تسهیلات اعطایی به واحدهای اقتصادی البرز

کد خبر : 21592
جمعه 6 بهمن 1402 - 10:42
تسهیلات

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد انصاری عنوان کرد: از ابتدای سال جاری، از مجموع ۲۰۶ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۷۷ فقره به ارزش یک هزار و ۴۲۱ میلیارد تومان عملیاتی شده و ۶۴ پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می‌کنند.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی بانک‌های عامل استان در همین مدت، ۳ هزار و ۹۴۸ فقره تسهیلات مستقیم از محل منابع داخلی بانک‌ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تأمین نقدینگی بوده‌اند پرداخت شده که ارزش آنها بالغ بر ۳۲ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز مطرح کرد: در مجموع میزان تسهیلات بانکی ارائه شده به فعالان اقتصادی البرز، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است.

انصاری تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان امسال تسهیلات پرداختی مستقیم بانک‌ها را با هدف ساماندهی و جهت بخشی مناسب به سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هدایت کنیم و سهم تسهیلات رونق تولید را بهبود ببخشیم.

وی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی در قالب سرمایه ثابت از دیگر اولویت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز است تا از این طریق بتوانیم شرایط را برای تکمیل طرح‌های جدید صنعتی به ویژه مواردی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند فراهم کنیم.

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه