اخبار ویژه

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نیروی انسانی کارآمد است

کد خبر : 1520
جمعه 29 اسفند 1393 - 22:01

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری استان البرز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در جشنواره امتنان از کارگران،گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه البرز گفت: نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، بسیار مهم بوده و  در برهه‌های حساس، واحدهای تولیدی را حفظ کرده‌اند.

علی ایمانی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نیروی انسانی کارآمد است، افزود: کارگران از عناصر اصلی و مهمی هستند که با تلاش خود موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه 36 سال تلاش و ازخودگذشتگی برای حفظ نظام صورت گرفته، افزود: با نگاهی به توطئه‌های دشمن برای نابودی و ضربه زدن به استقلال کشور، متوجه می‌شویم همه اقدامات آنها با شکست مواجه شده است.

ایمانی با بیان اینکه دشمنان با ترور شخصیت‌ها و تحمیل هشت سال جنگ نتوانستند مسیر انقلاب را تغییر دهند، تصریح کرد: اگر هر کدام از این مشکلات برای هر کشوری جز ایران به وجود می‌آمد، در هم می‌شکست.

وی با اشاره به اینکه کارگران، واحدهای تولیدی را حفظ می‌کنند، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نیروی انسانی کارآمد است و توجه به آن است که می‌تواند جایگاه اقتصاد مقاومتی را حفظ کند.

ایمانی با تأکید بر اینکه کارگران ارکان مهم مشارکت مردم در امر تولید و اقتصاد هستند، گفت: سرمایه مادی با نیروی انسانی به نتیجه می‌رسد و به همین دلیل باید به نقش کارگران در اقتصاد توجه ویژه‌ای مبذول شود.

ایمانی خاطر نشان کرد: استان البرز از سال های گذشته دارای کارگر نمونه کشوری بوده که نشانگر استعداد بالای استان است.

در مجموع 36 نفر از تلاشگران البرز در  جشنواره امتنان از کارگران،گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه البرز تقدیر شدند که سه نفر از آنان بسیجیان نمونه بودند.

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه