اخبار ویژه

بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت روزجهانی قدس

کد خبر : 4950
شنبه 12 تیر 1395 - 11:21

بنیانگذار انقلاب اسلامی:
فلسطین پاره تن اسلام است

 

بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت روز جهانی قدس

امروز همه دنياي اسلام بايد قضيه فلسطين را قضيه خود بدانند ، اين كليد رمز آلودي است كه درهاي فرج را به روي امت اسلام مي گشايد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم امروز همه دنياي اسلام بايد قضيه فلسطين را قضيه خود بدانند ، اين كليد رمز آلودي است كه درهاي فرج را به روي امت اسلام مي گشايد.       مقام معظم رهبري 

روز جهانی قدس مایه عزت و نقطه امید جهان و روز آزمایش امت اسلام است . ملت غیور ایران اسلامی به دنیا ثابت کردیم که می توان در مقابل ظلم ایستاد و افول گرگ سیرتان آدمکش را تقدیر کرد . علی رغم جنگ روانی ، فرهنگی اقتصادی تمام عیار دشمن پس از 38 سال همچنان بنابر هوشمندی و دور اندیشی بنیانگذار فقید انقلاب اعلام روز قدس و اعتقاد  به سرطانی بودن این فرزند نامشروع آمریکا در  منطقه و لزوم حذف آن ، با تمام وجود براراده خود اصرار خواهیم ورزید .

بي شك اين بار كه منطقه  با وجود جنایات وهابیون، افراطیون و تکفیریون و داعش ، همان مزدوران غربی- سعودی - صهيونيستي ناامن گرديده و تهديد هاي استكباري شيطان بزرگ در پسا برجام به گونه اي رقم مي خورد كه استقلال ، اقتدار و عزت مسلمين جهان را و در راس آن جمهوری اسلامي ايران ‍‍ نشانه گرفته است،  شاهد حضور غیرتمندانه ومومنانه مردمان سرزمين سرداران جان برکف، كه مكتب شهادت را تا ابد در دل جوانان ،مردان و زنان غيورمان جاودانه ساختند خواهیم بود. تا موجبات تصدیق صدور انقلاب و بیداری اسلامی در جهان تکرار گردد. شرایط کنونی منطقه لزوم حضور حداکثری تمام اقشار جامعه را می طلبد. جامعه صنعت و تولید کشور دوشادوش دیگر آحاد مردم انزجار خود را نسبت به  جنایات و کودک کشی های این رژیم سفاک جعلی نشان خواهد داد و بر محکومیت مضحکه حقوق بشری و سازمانهای بین المللی فریاد خواهند زد .

وعده ما جمعه 11 تیر ماه سال 95

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ﴿شعرا / ٢٢٧﴾ «آنها که ستم کردند به زودى میدانند که بازگشتشان به کجاست» و سر نوشتشان چگونه است!

                                                                  سازمان بسیج کارگری کشور

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه