اخبار ویژه
مصاحبه : محمد جواد کولیوند ریئس مجمع عالی استانی بسیج -نماینده مردم شریف کرج ، آسارا ، اشتهارد در مجلس شورای اسلامی

اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل

کد خبر : 4325
شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 09:52

تولید کنند گان باید اهتمام جدی در کیفیت را دنبال کنند ومردم عزیز نیز با خرید ومصرف کالاهای داخلی حامی صنعت وتولیدات کشور باشند ،البته دولت ومجلس هم باید با تمام قدرت از تولید کننده ومصرف کننده حمایت کند.

 

 

 

بسمه تعالی

 

1-چگونگی اقدام وعمل در اقتصاد مقاومتی

با بهره گیری از منابع داخلی وصرفه جویی که دو رکن اصلی اقتصاد مقاومتی می باشند می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد . واز سویی ارتقاء سطح علمی ،استفاده از مدیران متعهد ، متخصص وبومی نیز که از دیگر مولفه های پیشرفت وتوسعه می باشد نقش موثری در اجرای  اقتصاد مقاومتی دارد.

2-حمایت از تولید ملی وکار ایرانی

درشرایطی که دنیای غربب می کوشد باکالاهای لوکس،مدل هایی را که خود ساخته ترویج ودنیای مصرفی را ایجاد ومدیریت کند ،لذا نداشتن خلاقیت ،نوآوری وابتکار در تولیدات ملی نمی تواندحس زیبایی شناختی مصرف کننده را تامین کند ودر اورغبت خرید ایجاد نماید.از انجایکه خرید کالای خارجی به معنایی تسلیم وستایش هوش وذ کاوت سازنند گان این کالاهاست ، تولید کنند گان باید اهتمام جدی در کیفیت را دنبال کنند ومردم عزیز نیز با خرید ومصرف کالاهای داخلی حامی صنعت وتولیدات کشور باشند ،البته دولت ومجلس هم باید با تمام قدرت از تولید کننده ومصرف کننده حمایت کند.

 

3- خباثت استکبار جهانی در تحمیل جنگ اقتصادی

از آنجایی که خاور میانه از لحاظ اقتصادی وژئوپلیتیکی دارای اهمیت بسیار زیاد است وجمهوری اسلامی ایران معاملات جهانی را در این منطقه به هم زد،باعث شد که نظام استکبار جهانی با تمکام قوا به مبارزه با انقلا ب بر خیزد .با پایان کرفتن جنگ وعدم پیروزی استکبار در زمینه های نظامی ،تهاجمات به عرصه های دیگر کشیده شد. یکی از عرصه ها که خصوصا در سالهااخیر با تهاجمات گسترده همراه بوده (عرصه اقتصادی)است .بنابراین خودانقلاب اسلامی مکلف به نوآوری ونظریه پردازی والگوسازی در عرصه های جدید اقتصادی است . هر کشوری که علم استکبار ستیزی را بر پا کند ،نیازمند الگوی بومی همراه با ارزشهای فرهنگی سازگار با ملت خود می باشد،که اقتصاد مقاومتی یکی از مصادیق ایستادگی در مقابل قدرتهای جهانی است  . و اینکه استکبار دست از خباثت خود بردارد و مارا به حال خود رها کند پنداری غلط است.

4_ نقش عمده کارگران شریف و شهدای عزیز در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و اقتصاد مقاومتی

یکی از عناصر تاثیر گزار در تولید کارگران با وجدان و متعهدی هستند که در زمینه های مختلف تلاش می کنند و با بهره گیری از تخصص و آموزه های دینی که تعهد کاری و ملی را ایجاد می کند موجب رشد و توسعه کشور هستند . و اما شهدا که باید عرض کنم ما هرچه داریم از ایثار و جانفشانی ایثارگران و شهدای عزیز است که با خلوص نیت جان خود را تقدیم این نظام مقدس کردند و موجبات امنیت و آسایش را برای ما فراهم نمودند  حال جهاد ما تبعیت از مقام معظم رهبری و کوشش در جهت دستورات معظم له یعنی به منصه ظهور رساندن اقتصاد مقاومتی نه در حد شعار و برگزاری چند سمینار و همایش.

 

 

ارسال توسط : بسیج کارگری اس…
بازدید
دیدگاه